قرباني: رحمتي نقطه قوت پيکان است

 

پيروز قرباني که پس از بازگشتش به ترکيب صبا، بازيهاي قابل قبولي را به نمايش مي گذارد، معتقد است که 10 هفته براي جا افتادن بازيکنان در ليگ کافي است. از حالا به بعد نتايج دقيق‌تر از قبل است.


 

قربانی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد دیدار با پیکان و تقابل با دوست و همبازی سابقش مهدی رحمتی می گوید.

باید روی دفاع بیشتر تمرکز کنیم

همانطور که من همیشه گفتم یک تیم خوب تیمی است که بتواند دقیقه اول گل بزند و از گلش هم دفاع کند. خوشبختانه در این بازی هم ما موفق شدیم نوار پیروزی های سایپا را پاره کنیم. یک گل زدیم و خدا را شکر توانستیم با دفاع مناسب و کار تیمی برتریمان را حفظ کنیم. اما من هنوز هم اعتقاد دارم که تیم ما باید، تمرکز بیشتری روی خط دفاع داشته باشد. فکر می کنم 10 هفته برای همه تیمها کافی است که بتوانند خودشان را به پیدا کند. بازیکنهای جدید هم در لیگ جا افتاده اند و از این به بعد تیم ها هر نتیجه ای بگیرند به واقعیت نزدیک تر است.

نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم

در حال حاضر صبا در میانه جدول قرار گرفته است. اما برای اینکه ما در ادامه لیگ حاشیه امنیت بیشتری داشته باشیم. باید در همه بازیهایمان امتیاز کسب کنیم. چون اگر شما دقت کنید امسال بازیها خیلی سخت است و هر تیمی بخواهد جایگاه بهتری کسب کند. نباید در هیچ بازی خودش را از پیش برنده بداند و در مقابل تمام حریفان طوری بازی کند که انگار فینال است.

رحمتی نقطه قوت پیکان است

دیدار آینده ما برابر پیکان است. هر چند که این تیم در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب نکرد. اما با توجه به مهره هایی که این تیم دارد. من از اول هم می دانستیم که پیکان خودش را از پایین جدول جدا می کند. به عقیده من نقطه قوت این تیم مهدی رحمتی است. مهدی خیلی دروازه بان بزرگی است و همین مساله کار ما را در مقابل پیکان سخت می کند. امیدوارم که دیدار خوب و تماشاگر پسندی از کار درآید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 | 11:38 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.